Klik hier om lid te worden

Daan Voorburg is 25 jaar oud en komt uit Hoogland. Al sinds zijn achtste is hij druk in de weer met muziek, eerst op bugel, later op euphonium.

Bij zijn eerste orkest, fanfare Sint Caecilia Hoogland, kwam hij ook in aanraking met dirigeren. Eerst sectierepetities, maar al snel volwaardige repetities en zelfs concerten! Dit gaf hem dusdanig veel plezier dat hij lessen is gaan volgen bij Danny Oosterman.

Hij dirigeert nu vier vaste orkesten: HOV-B in Vleuten, Muziekvereniging Waterland, het Opleidingsorkest van DSS Aarlanderveen en nu ook het Gooisch Fanfare Orkest.

Samen met twee goede vrienden heeft hij in corona-tijd Fanfare ‘Project Orkest’ opgericht. Hier komen één keer per jaar muzikanten samen om in vier weken tijd op hoog niveau een concert voor te bereiden.

Naast dirigeren speelt hij ook nog euphonium, bij Brassband Amersfoort en bij Fanfare Korps Nationale Reserve. Daarnaast valt hij ook regelmatig in bij diverse beroepsorkesten binnen defensie.

We kijken enorm uit naar onze samenwerking en hopen dat we samen prachtige concerten mogen neerzetten.

Ook willen we graag onze interim-dirigent, Joel Eijssen, danken voor de plezierige en muzikale manier waarop hij de repetities de afgelopen maanden heeft geleid.