Klik hier om lid te worden

Donateurs

De vereniging schrijft iedereen, die jaarlijks een bedrag van minimaal € 25,00 aan de vereniging wil overmaken, graag in als donateur. De donateurs kunnen ook deelnemen aan de activiteiten die de activiteitencommissie organiseert. Ook zijn zij altijd van harte welkom bij onze concerten en andere optredens.

Sponsoring

Wij zijn op zoek naar bedrijven die ons willen sponsoren. Het mooist is natuurlijk als een bedrijf jaarlijks een vaste financiële injectie aan de vereniging wil geven.

Ook valt er te denken aan andere (kleinere) bedragen met een bestemming, b.v. voor de aanschaf van een nieuw muziekwerk of muziekinstrument.

Verder kan gedacht worden aan kleding voor het orkest met eventuele reclame-uiting van het sponsorende bedrijf.

Het bestuur is altijd bereid nadere informatie te verstrekken.

Via het formulier hiernaast kunt u zich aanmelden als donateur.

Aanmelden donateur

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.