Klik hier om lid te worden

Muzieklessen

Laat je talent ontwikkelen

Ook voor –betaalbare– muzieklessen ben je bij het Gooisch Fanfare Orkest aan het juiste adres.

Individuele muzieklessen worden bij het Gooisch Fanfare Orkest gegeven door professionele docenten met een conservatoriumopleiding. De muzieklessen vinden plaats in ons verenigingsgebouw “de Spelevaart”, Vaartweg 63a, Hilversum. De lessen zijn erop gericht dat je zo spoedig mogelijk in een orkest gaat meespelen en zodoende actief naar vermogen gaat participeren in onze vereniging.

Al op jonge leeftijd (vanaf gemiddeld 8 á 9 jaar) kunnen kinderen zich aanmelden als leerling. In deze leeftijdcategorie wordt altijd gestart met een kleiner instrument zoals bugel, trompet of hoorn. Voor slagwerkleerlingen hebben we o.a. oefenpads. Je hoeft zelf geen duur instrument aan te schaffen. Dit krijg je in bruikleen van het Gooisch Fanfare Orkest (*).

In overleg (en naar keuze) krijg je één keer in de week 20 of 30 minuten muziekles. Tijdens de lessen leer je het lezen van het notenschrift en het bespelen van ‘jouw’ instrument. Muziek leren maken is niet makkelijk en je zult thuis dus serieus moeten oefenen.

De kosten voor muzieklessen staan vermeld in de bijlage Contributie en Lesgelden. Zijn onze tarieven toch nog wat te hoog kijk dan eens op Stichting Leergeld Hilversum-Wijdemeren

Deze stichting helpt kinderen en ouders zodat muzieklessen wel mogelijk kunnen worden.

Wil je eerst even uitproberen of muziekspelen wat voor je is? Je kan 5 proeflessen nemen. Informatie over de kosten van deze proeflessen staat vermeld in de bijlage Contributie en Lesgelden.

Als je veel oefent kan je al na 1/2 jaar meespelen met de Startersklas.

Natuurlijk is er ook plaats voor ‘oudere’ leerlingen bij het Gooisch Fanfare Orkest.

Neem voor informatie over muziekles bij het Gooisch Fanfare Orkest contact op.

(*Wel moet er op dat moment een docent én muziekinstrument beschikbaar zijn. Is er geen plaats en/of instrument voor het starten met de opleiding, dan kan je op een wachtlijst worden geplaatst.

Aanmelden als lid

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.