Klik hier om lid te worden

Voor het Fanfareorkest zijn we op zoek naar 1e en 2e bugelisten, 2e en 3e trompettisten, hoornisten ( F-hoorn), en (dringend) slagwerkers.

Ook onze GFO Percussion groep ziet ook graag nieuwe leden meespelen. Heb je zin om in een goede en gezellige vereniging te komen meeblazen kom dan luisteren tijdens een repetitie (elke woensdagavond van 20.00u- 22.15u of meld je aan bij : John Janssen jansrein@hotmail.com.

Ook als je een muziekinstrument wilt leren bespelen ben je bij het Gooisch
Fanfare Orkest op het goede adres. Instrument krijg je in bruikleen van de vereniging!

1 reactie

1. Alex Silvis op 25 januari 2022 om 18:15

Goedendag.
    Ik ben net verhuisd naar Vreeland en zoek in de omgeving een HaFaBra orkest.
    Speel inmiddels zo’n 40 jaar bastrombone maar begrijp van Yvo Kuilenburg dat jullie een open plek hebben op de tweede trombone ?
    Eventueel zou ik ook wel euphonium of bariton willen spelen maar daar ben ik wel minder handig in.

Hebben jullie inderdaad plek en hebben jullie eventueel ook een tenor trombone of euph./bariton te leen ?
    Ik heb alleen een bastrombone en een erg oude bariton namelijk.

Ik hoor graag van jullie